TYPISKT MIG ASSÅ

Woopwoop :D Nu är man hemma efter att vart hos vännen sin. Haha ja kan inte påstå att jag ''var med henne'' eftersom jag råkade somna på hennes golv. :blush: Vaknade upp coh då fick jag lägga mig i hennes säng medans hon skulle duscha och grejer innan hon skulle hem till killen. Men rätt skönt att få sova liv haha mer pinsamt att man somnar hemma hos hennes sådär random. :D Wahaha, måste bara säga vilket ni kommer märka men i alla fall jag försöker bli blond och det är verkligen inte det lättaste. Mitt hår ser rätt så katastrof ut men längtar tills jag får komma till en frisör och fixa till det. :) Helst innan skolan börjar men tror inte det kommer ske får bli när skolan börjat haha så får gå och skämmas lite ;) Nej men nu ska jag dunka musik och vänta på att käket skall bli klart, är förjävla hungrig asså. Kiss and hugh! :love: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0