NY BLOGG & DESIGN

Tja, :D Suttit uppe och jobbat med bloggen som kanske är ett stort misstag som vanligt. Är en kass bloggare men det är ett tidsfördriv verkligen. Så har piffat till denna lite och så får vi se hur länge jag bloggar igen, senaste nytt är väl att det har inte vart en bra sommar eller det är ju dock ingen nyhet men vafan. Denna sommaren har verkligen sögit så in i helvete. Visst sommaren är inte heller över, men för min del jo. Själv börjar man jobba på måndag, tjäna lite pengar är aldrig fel. Det jag då ska jobba med är äldreomsorg vilket jag även går i skolan och pluggar så alltid kul att sommar jobba med det man tycker om. En annan sak, inte vart inne här på hur jävla länge som helst och hela blogg.se är ju förändrad, tog mig ett jävla tag att fatta hur man gör här haha. Ja det man ska hitta på idag då, har ännu inte somnat och klockan börjar närma sig fem så vet inte vad man ska hitta på faktiskt, senare ska jag la bara umgås med familjen eftersom jag inte mår speciellt bra. Ja kan ju vara ärlig med en sak det är att jag verkligen saknar skolan asså, så tråkigt när man inte har något som fyller dagarna. Eftersom jag inte har den där ''bästavännen'' som man kan umgås med och har varken en pojkvän heller. Men letar gör man väl, men man börjar smått ge upp eftersom det inte ger något resultat. Nästa vecka jag även börja min lilla träning, blir att cykla cirka 6km fram och tillbaka från jobbet fem dagar i veckan i fyra veckor. Så får se om det ger resultat, ska även börja i zumba mot hösten så man håller i gång och bara inte på idrotten i skolan. Men vafan, kommer inte på så mycket mer. Så ha det gött alla godingar :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0