MYCKET KASS DAG!

Hejsan. :) Denna dagen var verkligen dålig, sovit hela dagen. Vaknade runt tolv - ett så gick jag upp la mig i soffan kolla tv lite, sen somna jag och vaknde upp vid 3. :bigeyes: Gick till sängen låg och smsa, somnade om igen och vaknade halv 7. Sen gick jag upp och orkade inte sova mer, så har bara sovit idag och haft massor av tråkigt. :bigeye: Sista dagen idag som jag kan sova länge för börjar jobba på måndag och då tänkte man ju att man måste gå upp lite tidigt.:D Så man vänjer sig vid tiderna för veckan efter så ska man upp vid 7 för man börjar halv 9 och måste börja cykla vid 8 om det är bra väder.:D Nästa vecka jobbar man 12:30-19:00 så det ska la bli gött hoppas jag haha. ;) Imorgon blir det att fixa cykeln med pappa :love: sen vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Får se vad dagen erbjuder mig haha, nej men nu ska jag nog ta och sova för är fortfarande trött och har världens jävla huvudvärk så godnatt & puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0