LEVER JAG? - JAA!

Tjoohooo :D Ja vill bara säga att jag lever och har inte dött, ännu! ;) Vet att min uppdatering suger as mycket, men har fullt upp med jobbet och på helgerna är man nästan helt död. :o Även om det finns knappt saker att göra på jobbet så är man helt slut efter en dag där. Denna veckan har det inte hänt mycket, fått träffa lite vänner på torsdags kvällen. :) Sen i fredags så drog jag hem till bästa vännens pojkvän och var med henne och hennes kille + en kille till. :D Vi hade det väldigt trevligt, men drog hem runt 23.00 tiden. :) Sen blev det sängen och sov faktiskt hela dagen (igår). :o Idag har man ännu inte sovit och funderar ganska mycket på att städa.. eller måste verkligen det :( Nej men nu ska jag chilla vidare, puss hej :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0