HELT OKEJ FAKTISKT!

Tjaaa :D Nu ligger man i sängen och ska strax starta en film som man sedan kan somna till eller aa efter. ;) Imorgon är det sista jobb dagen för denna veckan och den har gått lite halv segt. :thumbup: Men härligt att det bara är 3 veckor kvar, vädret har vart helt okej så man ska la inte klaga.:D Är väldigt trött efter jobbet men det hindrar mig inte från att ta en kväll promenad med hjärtat mitt. :love: Catalina den enda i världen som ställt upp för mig som ingen annan skulle göra NÅGONSIN. :love: Men man måste ha minst en trogen vän och det är hon. :D Helgen drar jag nog till Andreas en sväng, idioten har ingen bil så får sätta mig på bussen i 40-50 minuter PUCKO. :( Då ska man slava runt honom sedan HAHAH. ;) Söndag tror jag det blir storstädning, om man inte tar tag i det imorgon direkt efter jobbet osv.. ;) Nej men nu skall jag stänga ner det mesta och sätta på någon film, ingen bestämd ännu så kan inte säga vilken det blir ;) Men godnatt, puss & kram :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0