BLIR VÄRRE OCH VÄRRE

Hejsan alla godingar :love: Försöker hålla humöret uppe men det är en kamp som jag måste ta själv, men har folk vid min sida fast på avstång vilket är lite jobbigt. Har nu precis käkat och även fixat mat till imorgon, eftersom jag börjat jobba nu. Idag va det den tråkigaste jag vart med om, satt i över 1 timma och spelade fia med knuff sen satt jag på en stol i 2 timmar och pratade lite smått med det äldre. Ingen bra start på jobbet men bättre lycka nästa gång då. De äldre är ju otrolig trevliga men måste säga gilla det andra äldreboendet jag vart på mycket bättre. Ska väl snart hoppa in i duschen sedan dejta kudden för är otroligt trött och fick ingen sömn i går ens. Varje fall kom på att jag inte laddat upp en bild på länge så tänkte göra det men en liten info om mig själv.
 
Jag är en glad tjej på 17 år, fyller 18 om drygt lite mer än 6 månader. Jag är 160 lång och vikten vill jag inte säga.. Kommer i från borås och bor en bit utanför som heter Rydboholm, vilket jag antaligen flyttar i från snart när mina föräldrar skiljer sig. Går på Almåsgymnasiet Vård och Omsorgs linjen skall börja andra året till hösten. Har en otroligt bra vän som heter Catalina ställer alltid upp för mig vad som än händer. Sen har jag en super bra klass, pojkvän letar man efter men har ögon för en kille vilket går skit med just nu men man kämpar väl för personen. Jag älskar Zumba och vill verkligen så det är mitt mål att dansa det och även gå ner i vikt på det. Nej men vill ni veta mer får ni lära känna mig, Puss & Kram :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0